الاثنين، فبراير 01، 2010

صور × صور






ارسمي العمل الذي تتمنين ان تقومي به عندما تكبرين



اخر موضة اجراس

لابعاد الاطفال من رن الجرس



الانتظار الطويل بيسبب بلاوي



مين قالك ارفعيها




اذا لم تكن بقدر المسؤولية فلا تورط نفسك




انظر ماذا كتب الاصحاب على شاهد القبر




لصديق العمر





المكان السري لاخفاء افلام xxx





ده اكيد بتاع فيييييييييييييل







عياااااان عايز اروح الدكتور







الجماهير والحكام










دعاية صابون غسيل











يماااااااااااامي










مين اكبر ...خلاص جات الاكبر













ميااااااااو













جرب اوقف عند الباب وشوف اللي راح يحصل لك














البنات ايضا لديهم فرصة للحصول على كمبيوتر














شباب وسخ







Cat Ass







بعديييين مش وقتووووووو




شغل متعب








قط مفقووووووود

.

.

بعد يومين




اخر مووووضة






عرفنا من فين جات الريحة










تمعن في النظر ...




للطوارئ






احم احم




كلوووو من الشووووبنج







اموووووت في الاحمر





ولد استايل






حرام مش قادرة اتنفس





رجل والرجال قلييييييييييلوو







اخر قبلة






































هناك 4 تعليقات:

mody-3loshi يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد موت على نفسى من الضحك من الصور
انت ازاى جمعتها يا غريب دى تحفة والله بجد
تسلم ايدك

gay-ana يقول...

كل يوم أتأكد إنك قليل أدب !! هههه
و أصحابك إلي يبعثون لك هالصور كمان قليلين أدب !!

لكن لكن، أنا أصلي أمووووووووت في قلة الأدب ههههههههههه

قرص العقيلي يقول...

ما اروح بعيد انا عندي اثنين خخخخ

غريب يقول...

يعني قلة ادب ×قلة دب

خخخ

شكرا يا مودي على المرور العطر

انا جي حبيبي وانا اموووووت فيك

قرص العقيلي

مرحب فيك نورت