الجمعة، أغسطس 03، 2012

بعد اسبوعين في مصر

هلا 

الان لي اسبوعين بالضبط في مصر جيت هنا لاسباب كثيره بس الان بعد مرور اسبوعين بالضبط حياتي اختلفت كثير وحصل فيها تغيرات وتطورات كثيره وكبيره لكن الاجازه دي اضافت لحياتي الكثير من الخبره في عالم المثلي العالم الغريب اللي احسست اني كنت بعيد عنه طوال ال 30 سنه الماضيه خخخ كاني عمري 199 ههه 


راح احاول في البوستات الجايه اكتب شي من الاشياء الي واجهتني واتعلمتها في خلال اجازتي القصيره


هذه بس نصيحه مني 

لا تجي مصر في رمضان لو حابب تعمل سيكس 
هنا رمضان تحس الناس كلها خلاص عفيفه وشريفه يعني تصوم وما تعمل سيكس وما بصلو ايه الفايده 



ولا رمضان الاله فيه مختلف ولا ايه في النهايه هو شهر من شهور السنه وعلى فكره الناس اللي بتقول انه لا سيكس في رمضان هي ناسيه انه في اربع شهور حرم والافعال فيها مضاعفه وحتى الظلم لو ظلمت حد فيها عقابك يكون اكبر يعني على كدا مفروض الناس دي اللي عامله فيها عفيفه تتعفف برضو في الاشهر الحرم 
الاحلى من ده كله الناس تلقاها قاعد في المنجم او الجرايندر تراسلها وتتكلم معاها وترسل بعض الاجزاء من جسمها وتقولك نتقابل ولمن نجي لموضوع السيكس يقولك لالا انا مبعملش سيكس في رمضان 



على قوله المصرين 
احه هههه 


على اي حال للصدق معاكم انا ما عملتش في رمضان غير مره وحده لحد تاريخ اليوم ههه بس النيه في هههههه

حد حابب يعمل سيكس في رمضان انا عندي مكان ومعنديش شروط كثيره 
فقط ما يكون مشعر 

ما يكون تخين 

وطبعا بحب الناس الرفيعه واللي عمرها اقل من 25 سنه ولو اكبر من كدا يكون ملامحه حلوه 

الاعلان ده عملته نتيجه انه لقيت عدد زوار مدونتي من مصر لوحدا عمله 2000 شخص  خلال اسبوعين معقول بس 2000 شخص مش بيعملو سيكس او مش عاوزين يعملو سيكس في رمضان

انا ساكن في مصر الجديده شقه حلوه ونظيفه ومنطقه هاديه ههههههه
احسن اتوقف عن الكتابه  قبل ما احط صوره لي واقول ده تلفوني هههههههههه
بس علشان محدش يقول حاجه ده ايميلي على الهوتميل وعلى الياهو 
akhtarthayti@hotmail.com
akhtarthayti@yahoo.com

المره دي من شده الجوع الجنسي وصلت اسرائيل في الدردشه ههه اصلهم قريبين مني اقل من 500 كيلو 



البوست الجاي راح اكتب عن شباب اسرائيل 

البوستات الجاي راح اتكلم فيها عن شي اول مره احسه او التمسه وهو عالم الجيز في مصر وقوانينهم وكلامهم وحتى عن بعض المفردات المستعمله عندهم واللي ما كنت عارف بيها وراح اتكلم برضو عن كيف تعمل ديت بالسياره في مصر وتعرف انه الشخص اللي في السياره الثانيه مهتم وحابب يتعرف عليك 

ليست هناك تعليقات: