الأحد، مايو 20، 2012

من البيت الكبير 1

لي فترة ما دخلت البيت الكبير الاه وهو المنجم وطبعا ذكرت اكثر من مره اني لمن احب اذكره اقول البيت الكبير في عندي صديقي امريكي يعرف عربي كان يذكرها عادي كلمه منجم فقلت له ياخي ليش ما تتعود تقول كلمه ثانيه 
فقالي شوي هي او شو انتو بتقولو فقلت له البيت الكبير Big House 
 فقالي البيت الكبير عندنا في امريكا يقصد بيه السجن 

لكن صار يستعمل معي  البيت الكبير للدلاله على موقع المنجم  

للاسف الشديد تجدد حسابي البرييم مره ثانيه لاني مش كنت عاوز اجدد نسبه لقله دخولي فيه الا ايام التعب الشديد ههههه
لكن بدخل اتفرج فقط 

امس انجددد مره تانيه ولمن سالتهم ليش جددوده قالو انه معالجه الغاء التجديد التلقائي لم تتم ببنجاح ووعدوني انهم ما يجددو ثاني فحسابي الان صالح لمده ثلاث شهور ثانيه 

المهم انه بدخل الموقع واقعد اتفرج اعمل بحث كمثال اليوم عملت وبلقى 

 لكن لمن دخلت هذه هي الحصيله اللي طلعت منها






ناس كاتبين على البروفايل من برا :---


بالنسبة للناس ال بتسال عن نوعى (انا نوعى سامسونج) وحضرتك نوعك ايه

=-=-=-=-=

  النــاس أجنــاس .. منهم إلي يتشـال عالـراس .. ومنهم إلي ينداس بالمـداس .. والمشكله إن مفيـش مقيــاس

-=-=-=-=-


 


ابحث عن انسان طيب محترم وصادق جسمه مليان جاد يبحث عن الارتباط والاستقرار بكل جديه واخلاص واحترام ومعنديش مشكله لو في كاش $$$


-=-=-=-
سنه سعيده علي وان شاء الله السنه الجايه طيزي اكثر ليونه ونعومه ...وسمعني سلام 


=-=-=-= 


ممكن حد محرم وابن ناس احبو ويحبني ويكوون امور الناس الزباله الي يتبعا صور مش حلوه ياريت مايبعتوش



=-=-=-
ياخوك النيك بفلوس .....ولا تتناك من تيوس   


=-=-=-=

 لقيت واحد كاتب الكلام ده هل تعتقد انه بنت ..... ما اظنش
هاى انا بنوتة عادية مش حكدب على حد انا مش حقابل حد الا لو عجبنى اووى ولقيتة ابن ناس انا عارفة انى دخلت هنا غلط بس انا صحبتى قالتلى ان فى ناس كويسة هنا انا سعودية مصرية مقيمة فى القاهرة مع اختى الكبيرة وماما انا مش بعمل سكس بفلوس لس بحب اعمل سكس كاميرا عشان استريح طبعا والاى عاوز يبعتلى كارت وعلى حسب الكارت حتبقى الدقائق اوك بس معلش الاى عاوز يكلمنى مش ببلاش انا ايميلى موجود باسم ولد اة عارفة مزاجى كدة على فكرة انا 18 , واسمى ندى سنة ودى صورى ومش خايفة ان حد يخدها عادى دى صور على فكرة توضيح مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا باخد كروت فودافون عشان انا النت عندى يو اس بى يعنى بيتشحن فلما بفتح الكاميرا على الياهو بيسحب وبيبقى بطئ فاظن عيب اوى انى انا الاى اصرف على الراجل ولا اية عادية . بليز الاى شايف نفسة مش مت
اكد انى بنت بلاش يكلمنى وغباء ويقولى اتاكد انا عندى كاميرا على الياهو على فكرة بس بمزاجى ان اعاوزة بنات او ولاد وبموت فى الليدى بوى ميرسى




=-=-=-=
 
واحد ثاني كاتب 

I love the man who said 

enjoy it  
keep it 
kiss it 
touch it 
suck it



=-=-=-=


No more dick pic i'm versatile Today 

so send to me ur ass pic 




=-=-=-=-=


ممكن واحد محترم  سوفت من 2093ع09 او قريب منها للمقابله شرط الجديه والاحتراما انا شرموطه 28 سنه


هي شرموطه عاوزه محترم تعمل بيه ايه 


-0-0-0-0-


-=-=-=-=-=




I'm TOP 
til i find black man with white deck 


=-=-=-


اديني احساس رمانسيه وشويه حنيه 


اديك اضيق حته فيااا  وحياتك على مستوى الجمهوريه 




=-=-=-==



الدنيا أوده كـبيره للانتظار
فيها ابن أدم زيه زي الحـمار
اللهم واحد
الملل مشترك
ت مفيش حمار بيحاول الانتحار

-=-=-=


انه شاب صغير في السن عاوز شاب عمره بين اللي 45 و50 
انا بس 63 


=-=-=-=-=



IF 


Cute 
Cut
Can Pay
Come to me 


=-=-=-=
\

مع ان كل الخلق من اصل طين وكلهم بينزلوا مغمضين بعد الدقائق والشهور والسنين تلاقي ناس اشرار وناس طيبن



=-=-=-=-=-=-

 بحب العصير كثير 


ياريت تخليه ينقط نقطه نقطه 


=-=-=-=-=-




touch me baby don’t be shy,and you know I’m here SO we can do those things you like

=-=-=-=-=



اسوء 6 صحاب على وجه الارض
.
.
.
آلأول :.
... آنسآن يخسر صديقه,من آجل موضوع تافه
وهو صديقه منذ آعوآم ……
.
.
.
الثآني :.
آنسآن يسخر من صديقه آمآم جميع
آلنآس
(لـ يضحكهم )
.
.
.
آلثآلث :.
آنسآن ينقل أخبآرك وكل شيء
وآنت
(تثق فيه )
.
.
.
آلرآبع :.

أآنسآن يطعن من آلظهر ويتكلم عنك
دومآ وهو
(صديقك)
.
.
.
آلخآمس :.
آنسآن مصآدقك مصلحه اذآ سحب
عليه صديقه جأ عندك يتمصلح واذآ
رجع لـ صديقه …
(سحب عليك) ..
.
.
.
آلسآدس :.
آنسآن يبيع صآحبه من آجل
(شخص جديد)
تعرف عليه


=-=-=-=


حطه في بؤي يطلع من طيزي 

ياريت تكون اد المسؤليه دي 

لا للازبار الصغيره 


=-=-=-=-=-=

تعالو اعودو فيه كلكم 
عيال ولاد كلب منتاكه 
سارقين صوري وعاملين بيها شغل 


=-=-=-==-


  i'm Top in soft and bottom in hard 
just for deceleration 




=-=-=
Smart people is a ++++ I am The headliner, finisher, I'm the closer, winner.

=-=-=-=-
 نفسي في واحد قصير بس بتاعه طويل 


=-=-=




تلحس لي االحسك 
تمص لي امصلك 
تلعب لي العب ك 
بس الا الحمام كله واحد يستحمى لوحده 




-=-=-=



انا مودي عالي 



تحب تتناك بالليل تعال لالي 
تحب تنيك بالصبح تعال لالي 
مش حابب ولا وحده بدخل هنا ليه



 

ليست هناك تعليقات: