الأربعاء، أغسطس 29، 2012

يوم في السينما Batman

قبل ما ادخل في موضوع السينما

حابب اقول اني نشرت في الفيس بوك في جروب اسمه الاخوان المثلين

سالت عن الموضوع السابق
صديقي في مشكله ارجو المساعد 

لوضع صديقي وهل هو الكلام ده صح او غلط فجاتني الكثير من الاراء

اهمها


ايوه فيه فحص شرجي ولكن ليس دائماً ..هو وحظه ياعني ( انا مثلا مكنش فيه عليا الفحص ده ..الدفعة ال بعدي علطول اتفحصت شرجياً ..أو الأشخاص المشكوك في أمرهم و واضح من تصرفاتهم انهم مثلين .. وعند اكتشاف انه مثلي ..يتم توثيق ذلك بشهادة طبية ..ومن ثم شهادة إعفااااء ( مشهورة بالشهادة الحمرا ..عشان لونها كدا ..لكن ال بياخد اعفاء او تأجيل أو انتهاء مدة وهو شخص عادي بتكون شهادته لونها اخضر ) المشكلة الحقيقة هنا .. ان الجيش مش بيسلم الشخص ده الشهادة في ايده ..ولكن بيقوم بدعوة الأم أو الأب شخصياً لإستلام الشهادة وبيقوللهم ع كل حاجة ..الكلام ده كان من 3 سنين مش عارف النظام ده لسه ماشي دلوقت ولا ايه


الفحص بيكون لو شكو فيه اما ازا ماشكو فيه بيعدى ولوو شكو فيه وكشفو عليه بياخد الشهادة الحمرة والا بيسالمها امه او اخته



نا دلوقتى مع صديق ليا ملازم اول بالجيش وشاف الموضوع دة وحابب يرد علية ----طبعا الكلام اللى مكتوب فوق كلام كان موجود فى عهد عبد الناصر و السادات و الاربع سنين الاولى من عهد مبارك -- دلوقتى الوضع اختلف تمام فى الجيش - باختصار يعنى لو اتعرف ان الشخص دة من المثاليين بيدور الطبيب على اى صغرة عشان يقول انة غير لائق طبى لاكن لو لذم الامر انه يخش الجيش بيخش عادى ولا فى اى حاجة اسمها شهادة حمرا ولا الكلام دة خالص-- المشكلة فى الجاى البناتى دى اللى بتكون مشكلة وابسط حل انهم يخدو اعفاء وخلاص انتهى الموضوع - واسف للاطالة ولا يوجد قلق.



بص يا سيدى انا كنت زى صاحبك ده مرغوب من الجيش من حيث الكشف فافى كشف بس انت وجظاك لو الدكتور مش موجود ممكن مايكشفش والكشف ده لهوش علاقه ادا كنت مثلى او لا ده بيشوف لو عندك امراض فى فتحة الشرج وحتى لو اكتشفوا حاجه فعلا بيتلككوا على اى حاجه تاخد بيها اعفا ومفيش جاجه اسمها شهاده حمر والكلام الفارغ ده الشهادات كلها لون واحد بس بيتكتب فيها سبب الاعفا فى حاله المثلين بيكتبوا اتفه سبب مش بيتكتب مثلى انا مثلا علشان تخين خرجونى بالتخن والعساكر رفضوا انى حد يدخل معايه وانا بستلم لاعفاء انا لوحدى اللى استلمتها من عير مجد يقول حاجه

انا بشكر كل اللي ردو على وقمت بتوصيل الكلام لصديقي

وقرر انه يتوكل على الله ويروح يقدم للتجنيد الاجباري وربنا معاه


0=-=-=-=-=-=0-=0=-0-=0-=0-=0-=0-=0=-0-=0-=0-=0-=0=-0-=0-=0-=0=-0


الاسبوع الماضي قررنا انا وشلتي اننا نروح السينما لحضور فلم  باتمان The Dark Knight Rises

المهم بما انه عدد شلتي كبير فكان الناس توصل بالدفعات فكنت انا واقف او منتظر الجميع خارج السينما
بعد شويه طلعت الناس اللي كانو يحضرو في فلم السابق والمكان ازدحم بالناس
بين الحشد هذا كله لفت انتباهي ولد هو في البدايه انا قدرت احدد شو جنسيته لاني شايفه ساكت ولا يتكلم بس اللي خلاني انتبه له اكثر انه معاه مجموعه من البنات وكل واحده تقول للثانيه يا لييييييل وهم سبب الرئيسي اللي خلاني اشوف على جهتهم انه الشباب اللي معاي كان يتكلمو عن البنات وكلهم يشوفو عليهم طبعا الا انا
 المهم بقيت اشوف على البنات واتفرس في ملامحها وحده وحده اوكي انا معاهم انهم حلوات لكن ما لدرجه التركيز الشديد والانبهار بيهم
اثناء ما كنت اتفرس في بنت بنت لقيت في جوهره لؤلؤه الناس ناسياها ولا يشوفو عليها

بهرتني هالجوهره بريق تلألوء ( ما عرفت اكتب كلمه تتلاء لاء  )

بصراحه النظره الاولى خلتني اشك اني من كثر ما اشوف على البنات صرت اتخيل
فسالت واحد من الشباب اللي جمبي قلت له  المجموعه دي كلها بنات صح
قالي انت يادوب دخلت الشبكه وقعدو يضحكو وقال مباشره انت الان بس شوفت الولد صح قلت ايوا االان قالو احنا شوفنا من البدايه وقلنا اول ما حتشوفو حتقعد تقول واي واي واي واي واي واي فدييييييييته ( وكلمه تاني بالسوداني مباااااااااااااااالغه ) 
المهم عيني ما نزلت من الولد والولد شكله فهم انا بطلع عليه ولحد ما دخلنا الفلم انا كنت بشوف عليه لمن دخلت السينما لقيت انه مكاني او الشخص اللي حجز التذاكر حجز لنا متفرقين لانه عددنا كبير 12 شخص وما كان في اماكن متقاربه المهم 

جاني واحد من الشباب وقالي اسمع اريد ابدل معاك المكان فسالته وين مكانك فلقيته يشار على مكان فيه رجل كبير وزوجته قلت له لا شكرا افضل احتفظ بمكاني المهم رحت لمكاني وجلست بعد شويه انشغلت بالناشوز ( بطاطس + صلصه + فلفل مخلل) 
بعد شويه بداء الاعلانات اللي قبل الفلم وما انتبهت مين جالس جمبي المهم واحد من الشباب اللي معاي بدل مكانه مع شخص ما بس انا ما ركزت كثير في الموضوع وبعدين عرفت صديقي ليش بدل بعد ما انتهى الفلم 

في اثناء الفلم لمست جزء بارد وكثير ناعم خلاني في قشعريره فاعتقد للوهله الاولى انها يد بنت جمبي فما شفت عليها اصلا كنوع من انه الموضوع عادي واني انحرجت وما شفت على الشخص اللي جواري واصلت متابعتي للفلم
بعد دقائق او اقل من ذلك انلمست مره ثانيه بس المره هذه في ايدي فحسيت انه في شي غير طبيعي واللمسه هذه جات مقصوده وهي عباره عن راحه يد شخص ناعمه جدا لمست ذراعي بطريقه مسح وفي المره دي وقف شعر راسي ههههههه

شفت على اللي جمبي بطرف عيني بس ما قدرت اتبين ملامحه لانه كان يلبس او تلبس لون اسود 

بعد شويه اللمس اتكرر في المره دي قلت حمسك الايد اللي بتلمسني 
وفعلا مسكت الايد وشفت على اللي كان بيلمس ولقيته الولد اللي كنت اشوف عليه قبل الفلم 
ما تتخيلو كيف فرحت ههههه 

قلت في نفسي وجنت على نفسها براقش هههههههه

بعد شويه حسيت بحركه فخذه تلاصق فخذي وهنا نزلت شويه جسمي من الكرسي بحيث اني الامس جسمه تماما في الكرسي 
وبين الكرسين في مسند اليد لقيته انه ممكن يضغط عليه لتحت فينزل شويه وحطيت ايدي مقلوبه يعني راحه يدي لفوق وهو حط ايده في ايدي وبدينا ( السحوكه او اللمس المتتابع ) 

الكلام هذا كله في بدايه الفلم اللي كانت مدته قرابه الثلاث ساعات 
استثمرتها اكبر استثمار ممكن في اللمس 
بعد شويه تجراء الولد اكثر وبداء يلمس في فخذي بصوره اثارتني جدا لدرجه اني صرت ما قادر اتابع اي شي في الفلم وبقيت مركز في حركه ايديه وخايف توصل المنطقه الفلانيه ههههههه
طوال الفتره السابقه هو اللي كان يتلمس جسدي وانا كنت في قمه النشوه ( فاهمين صح ) 
بس المشكله اني لو حاولت امد ايدي كنت خايف انه حد ينتبه للحركه اللي دايره بينا لكني تجرات ولمست فخده بيدي وبديت امسح عليها بهدوء ورويه وحسيت بحراره جسمه وانفعال جسمه مع حركه يدي ورغبته في المزيد 
قمت فتحت تلفوني وكتبت كان وي ميت اوتسيد بليز فور فايف مينتس 
فتح تلفونه وكتب لي وير وي ار جوينج توووو 
قلت له نو ويير جست اي ونت تو كيس يو 
فقمت بعدها مباشره من مكاني وبعد ثواني لقيته وراي 
خرجنا من الصاله واتجهت نحو المغسله او الحمامات 
لقيت المكان فاضي لانه اغلب الناس في اللحظه هذه في الفلم وقله بسيطه من الناس في الصاله الخارجيه او في بهو السينما عند شبابيك التذاكر 
سالته اسمه وقلت له اسمي 
بدون ما اقول اي شي لقيته بيقرب مني جدا ولانه كان اقصر مني احاط بايده خصري 
ودخلنا في قبله طويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييله 
حسيت انه الدنيا لحظتها مش سايعاني مش عارف كم مر من الوقت واحنا في الوضع هذا لحد ما سمعت خطوات شخص يقترب من المغسله وهنا توقفنا واتجه كل واحد منا الى احدى المغاسل الجديده وانا ارى في عيونه ابتسامه حلوه 
سابداء في وصفه نظريا 
تقريبا طوله ما بين 169 و 167 سم 
وزنه اقل من 65 جسمه حلو واحسه متناسق مع طوله 
عمره بين ال 17 وال 19 سنه وامكن يكون اقل مش متاكد لانه ملامحه حلوه وهاديه 
بشرته بيضاء مع شعر خفيف على بدايه يده وشعر اخف على وجه ( بدايه بلوغ ) خخخ 
 اعتقد انه هندي او باكستاني 
اعطاني رقم تلفونه وقالي كووول مي هههه
وبعدها رجعنا للفلم لكن ما توقفت ايدي من الحركه ولا ايديه 

بعد ما انتهى الفلم حاولت اتاخر في الطلوع وهو برضو شكله فهمني تقريبا احنا اخر اثنين يطلعو من الصاله وقبل الوصول للمدخل بتاع الصاله او مدخل قاعه السينما كان هو في درجه اعلى مني بشويه وقام طبع بوسه خفيفه على خدي وقالي
 كووووووول مي 


لقيته بيدرس هنا في مدرسه او انا مافهمت شنو يقصد بسكول ممكن يكون قصده كليه 
المهم كانت احلى ليله وما راح انساها 
 طبعا ما اتصلت مش عارف ليه لحد ما جاتني منه رساله امس وفيها كلمه كووول مي 




اسواء ما في الموضوع انه امس قالي انه مسافر مع اهله وحيرجع بعد شهرين 

 






هناك 3 تعليقات:

العاشق يقول...

ok good luck mr. cheater

have fun

jan يقول...

ده شكله كان فيلم اباحى مش بات مان D

غريب يقول...

cheater
مره وحده ليه انا خدعت مين بالضبط

وين انت مختفي من عالم النت طمني عليك

مالك قاطع يا دكتور ميم ان شاء الله المانع خير


اما انت يا جان على فكره انت جان ده جبته من فين ما كان تختار انسان

بس بالجد انت انسان رائع بس المشكله في الزمان والمكان

اتمنى من الله يجمعني بيك تاني في احلى مكان

تقبل تحياتي

غرييييبووووو